1. Minimalna wartość zamówienia
Wartość zamówienia nie może być mniejsza niż 150zł dla dostaw w granicach Warszawy oraz 200zł w najbliższych okolicach Warszawy ustalonych na podstawie kodów pocztowych.
2. Możliwość oraz sposób zmiany zamówienia
Zamówienie można zmieć do godziny 15.00 dnia poprzedzającego termin dostawy. W celu zmiany zamówienia należy zalogować się, po czym wejść w zakładkę Moje konto, następnie Historia zamówień wybrać zamówienie, które chce się zmienić i rozpocząć edycję. W koszyku pojawią się produkty z zamówienia, dzięki temu będzie możliwość dokonania niezbędnych zmian. Po edytowaniu należy ponownie akceptować zamówienie.
3. Produkty w koszyku po wylogowaniu
Produkty, które pozostaną w koszyku bez potwierdzania zamówienia nie zostaną usunięte, lecz przy kolejnym logowaniu wyświetla się informacja o produktach w koszyku, można je pozostawić w celu dokończenia zamówienia lub usunąć.
4. Możliwość oraz sposób usunięcia zamówienia
Zamówienie można usunąć do godziny 15.00 dnia poprzedzającego termin dostawy. W celu usunięcia zamówienia należy zalogować się, po czym wejść w zakładkę Historia, wybrać zamówienie konkretne i usunąć. Po określonej godzinie rozpoczyna się przygotowywanie zamówienia.
5. Złożenie zamówienia dla innej osoby
W takiej sytuacji należy pamiętać o ustaleniu dokładnego adresu, pod który musi dotrzeć zamówienie. Kolejne adresy dostawy dodaje się w zakładce Moje konto po uprzednim zalogowaniu się do systemu.
6. Sprawdzenie swojego poprzedniego zamówienia
W pierwszej kolejności należy się zalogować, po czym wejść w zakładkę Moje konto, następnie w Historie zamówień, a tam znajdziesz wszystkie swoje zamówienia. W tym miejscu możesz Edytować, Usunąć, Ponowić lub zapisać zamówienie jako Listę Zakupową.
7. Złożenie zamówienia przez telefon
Jesteśmy supermarketem on-line, więc przyjmowanie zamówień odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem strony www.fudi.pl.
8. Odbiór osobisty towaru
Zamówienia dostarczamy specjalistycznymi samochodami we własnym zakresie.
9. Sposób złożenia zamówienia
10. Listy zakupowe
Listy zakupowe są idealnym sposobem na zaoszczędzenie czasu podczas robienia zakupów, ponieważ najczęściej kupuje się te same produkty w regularnych odstępach czasu.
Jak stworzyć własną listę zakupowa:
- po zalogowaniu w zakładce Moje konto następnie Listy zakupowe możesz utworzyć nową listę, po czym w linii każdego produktu klikasz na ikonę odsyłającą do list zakupowych
- jako listę zakupową można zapisać zawartość całego koszyka
- istnieje możliwość zapisania jako listy zakupowe swoje archiwalne zamówienia znajdujące się w zakładce Moje konto, następnie Historia zamówień
11. Edycja list zakupowych
W celu edycji list zakupowych należy zalogować się, po czym wejść w zakładkę Moje konto następnie Listy zakupowe, wybrać listę do edycji i kliknąć Edytuj.
12. Potwierdzenie swojego zamówienia
Nie trzeba potwierdzać złożonego zamówienia
13. Zwroty towaru
Zwrot towaru jest możliwy zgodnie z punktami z Regulaminu §31, §32.
14. Szybki koszyk
Szybki koszyk ogranicza Twój czas robienia zakupów do minimum. W zakładce Szybki koszyk należy wpisać wyszukiwane produkty oddzielając jej przecinkami, po czym wyszukać. System wyświetli produkty zawierające dane słowa z możliwością sortowania. Aby wejść do zakładki Szybki koszyk należy kliknąć na pole "Wyszukaj wiele produktów na raz" znajdujące się pod polem wyszukiwarki w górnym pasku.
Copyright 2009 - 2023 Fudi.pl