1. Mail z linkiem aktywacyjnym nie został wysłany
Jeśli nie dostałeś maila z linkiem aktywacyjnym poczekaj kilka minut, niektóre portale powodują lekkie spowolnienie, na które nie mamy wpływu. W celu ponownego wysłania linku aktywacyjnego w polu logowania proszę wpisać adres e-mail użyty przy rejestracji oraz hasło, po czym zalogować się. Jeśli mail nie zostanie dostarczony prosimy o przesłanie wiadomości na adres bok@fudi.pl podając adres e-mail użyty podczas logowania oraz przyczynę wiadomości.
2. Nie mogę się zalogować
W celu zalogowania należy pamiętać, że pierwszym krokiem jest rejestracja w sklepie internetowym. Po rejestracji należy kliknąć na link aktywacyjny znajdujący się w mailu wysłanym przez system na adres podany podczas rejestracji. Jeśli nie otrzymałeś maila z linkiem aktywacyjnym patrz punkt 1. Jeżeli wszystko zostało wykonane poprawnie prosimy o przesłanie wiadomości na adres bok@fudi.pl podając adres e-mail użyty podczas logowania oraz przyczynę wiadomości.
3. Zapomniałem/Zapomniałam hasła, co mam zrobić?
W celu odzyskania swojego hasła należy kliknąć „Zapomniałeś hasła?” w polu do logowania po czym wpisać swój adres e-mail użyty przy rejestracji. Hasło zostanie przesłane na wpisany adres w momencie zgodności z adresem z rejestracji.
1. Minimalna wartość zamówienia
Wartość zamówienia nie może być mniejsza niż 150zł dla dostaw w granicach Warszawy oraz 200zł w najbliższych okolicach Warszawy ustalonych na podstawie kodów pocztowych.
2. Czy mogę zmienić zamówienie oraz w jaki sposób?
Zamówienie można zmieć do godziny 15.00 dnia poprzedzającego termin dostawy. W celu zmiany zamówienia należy zalogować się, po czym wejść w zakładkę Moje konto, następnie Historia zamówień wybrać zamówienie, które chce się zmienić i rozpocząć edycję. W koszyku pojawią się produkty z zamówienia, dzięki temu będzie możliwość dokonania niezbędnych zmian. Po edytowaniu należy ponownie akceptować zamówienie.
3. Czy produkty dodane do koszyka znikną przy wylogowaniu?
Produkty, które pozostaną w koszyku bez potwierdzania zamówienia nie zostaną usunięte, lecz przy kolejnym logowaniu wyświetla się informacja o produktach w koszyku, można je pozostawić w celu dokończenia zamówienia lub usunąć.
4. Czy mogę usunąć zamówienie oraz w jaki sposób?
Zamówienie można usunąć do godziny 15.00 dnia poprzedzającego termin dostawy. W celu usunięcia zamówienia należy zalogować się, po czym wejść w zakładkę Historia, wybrać zamówienie konkretne i usunąć. Po określonej godzinie rozpoczyna się przygotowywanie zamówienia.
5. Czy mogę złożyć zamówienie dla innej osoby?
Tak, ale należy pamiętać o ustaleniu dokładnego adresu, pod który musi dotrzeć zamówienie. Kolejne adresy dostawy dodaje się w zakładce Moje konto po uprzednim zalogowaniu się do systemu.
6. Jak mogę sprawdzić swoje poprzednie zamówienia?
W pierwszej kolejności należy się zalogować, po czym wejść w zakładkę Moje konto, następnie w Historie zamówień, a tam znajdziesz wszystkie swoje zamówienia. W tym miejscu możesz Edytować, Usunąć, Ponowić lub zapisać zamówienie jako Listę Zakupową.
7. Czy można złożyć zamówienie przez telefon?
Niestety nie, jesteśmy supermarketem on-line, więc przyjmowanie zamówień odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem strony www.fudi.pl.
8. Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie, zamówienia dostarczamy specjalistycznymi samochodami we własnym zakresie.
9. Jak złożyć zamówienie?
10. Co to są listy zakupowe?
Listy zakupowe są idealnym sposobem na zaoszczędzenie czasu podczas robienia zakupów, ponieważ najczęściej kupuje się te same produkty w regularnych odstępach czasu.
Jak stworzyć własną listę zakupowa:
- po zalogowaniu w zakładce Moje konto następnie Listy zakupowe możesz utworzyć nową listę, po czym w linii każdego produktu klikasz na ikonę odsyłającą do list zakupowych
- jako listę zakupową można zapisać zawartość całego koszyka
- istnieje możliwość zapisania jako listy zakupowe swoje archiwalne zamówienia znajdujące się w zakładce Moje konto, następnie Historia zamówień
11. Edycja list zakupowych
W celu edycji list zakupowych należy zalogować się, po czym wejść w zakładkę Moje konto następnie Listy zakupowe, wybrać listę do edycji i kliknąć Edytuj.
12. Czy muszę potwierdzić swoje zamówienie?
Nie trzeba potwierdzać złożonego zamówienia
13. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?
Zwrot towaru jest możliwy zgodnie z punktami z Regulaminu §31, §32.
14. Co to jest Szybki koszyk?
Szybki koszyk ogranicza Twój czas robienia zakupów do minimum. W zakładce Szybki koszyk należy wpisać wyszukiwane produkty oddzielając jej przecinkami, po czym wyszukać. System wyświetli produkty zawierające dane słowa z możliwością sortowania. Aby wejść do zakładki Szybki koszyk należy kliknąć na pole "Wyszukaj wiele produktów na raz" znajdujące się pod polem wyszukiwarki w górnym pasku.
1. Jaki jest obszar działalności naszego sklepu?
Zamówienie dostarczamy własnymi samochodami w Warszawie oraz najbliższych okolicach na podstawie kodów pocztowych. Zamówienia za pośrednictwem firm kurierskich realizujemy po uprzednim skontaktowaniu się z Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail bok@fudi.pl i uzgodnieniem warunków z założeniem odgórnym minimalnego zamówienia 200zł.
2. Jaki jest najbliższy termin dostawy?
Zamówienia realizujemy od następnego dnia od złożenia zamówienia, jeśli będzie dostępny termin dostawy. Można oczywiście wybrać inny termin dostawy odpowiadający Twoim oczekiwaniom.
Nie dostarczamy zakupów tego samego dnia gwarantując Ci najwyższą jakość produktów, które przygotowujemy specjalnie dla Ciebie.
3. Jak wybrać termin dostawy?
Termin dostawy możesz wybrać na dwa sposoby:
- bezpośrednio po zalogowaniu w oknie koszyka jest link „Termin dostawy”
- po akceptacji zamówienia system poprosi o wskazanie terminu dostawy
Jeśli zarezerwujesz termin dostawy przed dokonywaniem zakupów masz pewność, że nikt inny nie zajmie Twojego terminu.
4. Czy mogę zmienić termin dostawy?
Tak, do godziny 15.00 dnia poprzedzającego termin dostawy.
5. Jak mogę zmienić termin dostawy?
W celu zmiany terminu dostawy należy być zalogowanym w serwisie. W zakładce Moje konto, następnie Historia zamówień można edytować wybrane zamówienie poprzez Edytuj. Po tym należy ponownie dokonać akceptacji zamówienia wybierając odpowiedni termin dostawy.
6. Jaki jest koszt dostawy?
Minimalne zamówienie w granicach Warszawy to 150zł dostawa BEZPŁATNA, poza granicami 200zł dostawa również BEZPŁATNA. Jeśli zamówienie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej o koszt uzależniony jest od wagi oraz objętości paczki.
7. Co się stanie, kiedy nie będzie mnie w domu w czasie dostawy?
Kierowca przyjedzie i gdy nie będzie Cię w domu, pracownik sklepu wykona próbę kontaktu telefonicznego w celu ustalenia innego terminu dostawy. Nie gwarantujemy, że kierowca będzie w stanie pojawić się tego samego dnia. Najlepszym rozwiązaniem jest poinformowanie Biura Obsługi Klienta o nieobecności pod numerem telefonu 501-134-748.
8. Czy mogę zamówić dostawę do pracy?
Tak, miejsce dostawy określa Klient podczas akceptacji zamówienia. Jeśli chcesz, kierowca na Twoje życzenie zapakuje zakupy do samochodu.
1. Jakie są możliwe formy płatności?
- płatność kartą przy odbiorze ( kierowcy mają ze sobą przenośne terminale płatnicze)
- gotówka w PLN
- karta kredytowa za pośrednictwem serwisu Płatności.pl
- przelew on-line
- przelewy z określonym terminem płatności ( dla stałych klientów na podstawie umowy współpracy)
2. Jakie karty są akceptowane?
Podczas płatności kartą przy odbiorze zamówienia akceptujemy wszystkie karty systemów: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, American Express, Diners Club
Podczas płatności online akceptujemy karty systemów: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.
3. W jaki sposób rozliczane są produkty niedostarczone w dostawie?
Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone z góry, a nie wszystkie produkty były dostępne, zawsze zwracamy nadpłaconą kwotę na konto lub kartę, z którego została dokonana płatność.
1. Jak mogę zmienić swoje dane osobowe?
Dane osobowe można zmienić po zalogowaniu w zakładce Moje konto, kategorii Edytuj Twoje dane i adresy.
2. Jak mogę zmienić dane do dostawy?
1. Jak szybko wyszukać produkty?
W serwisie można skorzystać z kilku sposobów na sprawne i szybkie wyszukanie potrzebnych produktów oraz dodanie ich do koszyka.
- Wyszukiwarka – wpisz szukany produkt w pole Wyszukiwarka, a system wyszuka dla Ciebie produkty, które pasują do zapytania
- Kategorie – przeszukiwanie kategorii jest sprawnym sposobem na wyszukanie produkty dzięki logicznemu poukładaniu.
- Szybki koszyk – wpisujesz listę produktów, które chcesz kupić oddzielając je przecinkami, a system automatycznie wyszukuje produkty odpowiadające Twojej liście,
- Listy zakupowe – listy tworzysz w celu ułatwienia sobie kupowania produktów, które często znajdują się w Twoim koszyku oszczędzając Twój czas.
2. Co oznaczają symbole umieszczone pod nazwą produktu?
Symbole umieszczone pod nazwą produktu wskazują na właściwości danego produktu. Po nakierowaniu na ikonę pojawi się opis.
Do każdego zamówienia wystawiona jest Faktura VAT, którą otrzymasz przy dostawie. Jeśli będziesz potrzebować duplikat napisz do nas w tej sprawie na adres bok@fudi.pl
Copyright 2009 - 2023 Fudi.pl